Göteborg

Du tror att dom som du vill kalla människor ska se ut och alltid tänka just som du.

Kommit hem ifrån Göteborg nu idag, varit där med Gabriella Thörn och Lisa Gröhn, mysigt som bara den. Nu ikväll har jag fikat med en himla massa folk. Och nu har jag försökt fixa lite med min blogg. Kommit en bit, men nu orkar jag inte mer. Fixar det någon annan dag, det tar ju sån otroligt lång tid. Men nu ska jag sitta och lyssna på musik och sura lite granna över att jag har haft en  galet dålig dag, det får man. Imorgon är det födelsedagskalas för Ellen Fredriksdotter och Gabriella Thörn. UNDERBART NU! :) Nu..




Saknar vi detta lite Nicolina? :)


Kommentarer
Postat av: nicolina

det gör vi verkligen!

2010-08-16 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0