Frågor..

Nu är det ju så att jag vill så gärna vara som Annelie så jag tänker göra frågorna som hon hade på sin blogg. En sådan rolig kväll har jag..

Har du rökt? Ja. Har du snusat? - Nej. Har du vart full? - Ja. Har du legat i sängen brevid en tjej? -  Ja. Har du blivit dumpad? - Nej. Har du blivit kär i en bästa vän? - Nej. Tar du droger? - Absolut inte! Har du strulat med en kille? - Ja. Har du pussat en kille? - Ja. Hatar du någon? -  En enda person. Älskar du någon? - Jadå. Har några av dina vänner svikit dig? - Men.. Har du djur? -  Ja. Har du legat brevid en kille i sängen? - Ja. Hatar du dej själv? - Nej. Gillar du orange? - Orange färg? Hm, beror väl lite på vad färgen sitter. Har du haft/har sex utan kondom?  - Ja. Har du nån sjukdom? - Nej. Har du skämt ut dej för nån du gillar? - Det gör jag för alla, hela tiden. Har du en gris? - Räknas Ronja? Har du en plattång? - Ja. Har du en bror? -  Nej, tre stycken. Har du sjukt bra humor? - Klart jag har, haha! Är du brunett? - Nej. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Ja. Tycker du om hästar? - Ja!! Har du en hund? -  Nej, två stycken. Har du skilda föräldrar? - Ja. Har du gått på simskola? - Ja. Har du sagt bög till en kille? - Jadå. Har du sagt fitta till en tjej? - Har jag säkert.. Har du fuskat? - Ja. Har du en teve på ditt rum? - Ja. Har du lunar? - Finns inte längre. Har du MSN? -  Ja. Gillar du att festa? - Jadå. Har du bruna ögon? - Nej. Gillar du att fota? - Ja. Har du sett dej själv brinna? - Ja, jag brukar tända eld på mig själv och ställa mig framför en spegel. Vilken jävla fråga..  Hjälper du dina vänner? - Så mycket jag kan. Gillar du tacos? - Ja. Tycker du att du är söt? - Nej. Har du dansat? - Ja. Har du spelat fotboll? - Nej. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Nej. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - En till idotfråga.. Har du ätit sniglar? - Nej. Äger du en locktång? - Ja. Gillar du att tugga tuggummi? - Ja. Borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja. Gillar du kläder? - Ja. Hatar du falska vänner? -  Ja. Gillar du räkna matte? - Tro det eller ej, men jag tycker det är riktigt roligt. Älskar du någon nu? - Mamma.. Har du gråtit inför en vän? - Ja. Kan du sjunga? - Kan och kan, alla kan på sitt sätt, sen om det är bra eller inte är en annan sak. Har du sett nån dö? - Nej, men en död människa. Säger du va du vill? - Ja. Är du stor? - Liten. Vad e ditt hela namn? - Emelie Eivor Bergström. Kan du mer än två språk? - Beror väl på vad som räknas till 'kan'. Är du kortare än 1.60? - Ja. Älskar du sommaren? - Ja. Älskar du vintern? - Nej. Har du mer än 6 par skor? - Ja. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja. Gillar du att städa? - Ja. Gillar du att sova länge? - Nej. Har du vatt med om en olycka? - Inte vad jag kan komma på. Är du förvirrad? - Ibland. Har du mer än 6 par jeans? - Nej. Har du förlorat en vän? - Nej, jag vet inte det alltså. Gillar du att shoppa? - Ja. Har du vart i paris? - Nej. Gillar du spindlar? - Nej. Klarar du dej själv? - Ja. Har du lagat mat? - Ja. Är du klantig? - Ibland så. Har du foppatoffler? - Ja. Har du mer än 20 låtar på din dator ? - Nej. Sminkar du dej innan skolan? - Ja. Har du träffat en kändis? - Jadå. Har du mer än 7 par nagelack? - Ja. Har du busringt? - Ja. Har du skällt på din bror? - Ja. Har du en vän som skiter i dej? - Inte vad jag vet. Har du velat göra saker men vågar inte? - Ja. Sover du med nått gosedjur? - Barbapappa?.. Har du åkt nånstans utan att du får? - Ja. Vill du bara bort ibland? - Ja. Har du tältat? - Ja. Har du brännt dej? - Ja. Har du lekt med levande ljus? - Ja. Har du lekt anden i glaset? - Ja. Skäms du ibland? -  Ja. Bor du i skåne? - Nej. Gillar du hip hop/rap musik? - Nej, det är inte riktigt min grej. Är du på sista frågan nu? - Ja.

Ja, fråga mig inte ens, har man ingenting att göra så blir det så.. Känns lite som förut när man alltid satt och svarade på frågor på bilddagboken. Haha! Ifall någon vill veta så lyssnar jag på dansband nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-26 @ 07:46:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0