EN VÄRLDSSÖT

"asså jag saknar dig så här mycket härifrån--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------hit (A)"
Jag tror jag vet vem som är världens sötaste, en världssöt!

Imorgon är det nyår, jag är ganska taggad! Allt står inte rätt till, men jo då, det blir nog bra. Jag kommer glittra tokmycket, och ha klackar, EMELIE I KLACKAR! Oj.. Ja vi får se hur det går, det blir i alla fall bad och mat hemma hos Jönsson, fina grejer. Men ska sova en stund, godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vem skriver sådär cpigtXD

2010-12-31 @ 16:19:46
Postat av: Emelie Bergström

INTE CPIGT! En världsbäst skriver så.

2011-01-01 @ 02:51:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0