Rebecca Persson


Jonna Atterling, Kevin Johansson, Rebecca Persson och superextremtlamknasiga jag, Emelie Bergström..

Sitter hemma och myser med Rebecca. Vi bestämde oss för att köpa hem pizza och äta, ändrade oss och skulle göra varma mackor. Det slutade med pastasallad, nyttiga flickor! Så nu har vi ätit och sitter ute på min altan med chips och coola, kanonmys. Kvällen fortsätter väl såhär, bara snacka och ta det lugnt. Dagen var härlig också, handlat mat med Rebecca och kollat lite på a6. Köpte ett par enkla, vanliga vita skor, helt enkelt är bra ibland också. Men nu vill Rebecca att jag ska röra på min feta röv och sätta mig ute hos henne. Rebecca Persson är en kossa. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0