TILLBAKA

Jag tog bort min blogg, men jag bestämde mig igår för att börja skriva igen. Så nu fick det helt enkelt bli så. Men jag har tyvär inte mycket att berätta, även fast jag inte skrivit på en evighet.. Men det får bli som det brukade vara, inget nytt helt enkelt. Jag fortsätter som om jag aldrig varit borta. Får väl se vilka och hur många som hittar tillbaka. Men nu ska jag röra mig mot sängen, ser fram emot en go midsommar helg. Nattens sömn får bli tagget. Men innan det så tänker jag bjuda på Litla-mins föl, Leiknir. Han är 2 veckor imorgon och på denna bilden var han nyfödd. Det ska och kommer bli min livs prins.



Som Nicolina sa, synd bara att alla gamla inlägg på bloggen inte finns kvar :/ Det måste jag säga att jag ångrar stort.


Kommentarer
Postat av: RobinH

Vilken fin blogg :D

2010-06-24 @ 00:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0