Älskaren!

Jag visste inte att jag hade en älskare, men det hade jag tydligen. Härligt! En älskare som till och med lyckats titta förbi på min blogg och slänga in en go, nej faktiskt ganska störd kommentar. Men det är bra, någon vet att den finns och får tydligen någonting att göra. :) Fina grejer.
Imorgon börjar mitt gymnasieliv från noll, skulle man nog kunna säga tror jag. Får se om dom slår Es1a, mina favoriter. Kommer aldrig kunna låta bli att springa förbi Peset och säga hej till esteterna, inte A esteterna i alla fall. Men nu ska jag försöka sova. GODNATT SOM BARA DEN!
Ärlig talat så får jag en chock varje gång jag ser att tandställningen verkligen är borta!

Kommentarer
Postat av: Älskaren nr 2! mm två mm..

Jag gillar dina tuttar ännu mera nu!bara lite sådär random kommentar liksom.

2010-11-10 @ 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0