Mormor

FAN, jag fattar inte.. Älskaren är någon lustig människa, och älskaren nr 2 med två mm, måste vara EMMELIE WALLDENSTJÄRNA. eller? Helvete att folk inte kan skriva vilka dom är.
'
Jag tänkte sova tidigt, det brukar inte gå bra. Men idag har jag fått en ny madrass och lakan ifrån mormor, luktar mormor i hela mitt rum. När jag var liten fick hon tvätta mina lakan för att det luktade mormor då, då tyckte jag att jag sov bättre. Så inatt ska jag sova gott. Min mormor är bäst i hela världen.

Kommentarer
Postat av: e MM elie

PUSSSS på dej hörru! O ja undrar vem din älskare faktist är. Ja tror de är Philip ingemalm

2010-11-15 @ 21:13:29
Postat av: mm2

ja tror me det är philip ingemalm. fast kanske har fel. de kanske är jag?

2010-11-20 @ 03:59:54
Postat av: Ida

vad ska du göra för kul imorgon? :)

2010-11-20 @ 04:14:36
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0