Godkväll

Jag ju bott hos min mormor i en vecka, idag träffade jag min mamma första gången nu på en vecka och sover även hemma i Tenhult. Det är mysigt här hemma ikväll, och jag önskar att det kunde fortsätta såhär. Nu, ikväll mår jag så jävla bra. Jag älskar min mormor och mamma över allt i hela världen, dom två är det viktigaste i mitt liv. Mamma har fixat alla sladdar i väggen till min tv som inte fungerat någon gång sen jag fick den i början av mars, min mormor har hjälpt mig städa mitt rum som jag inte har haft någon ork att göra på evigheter känns det som, magnus och jag har pratat med varandra och sagt i alla fall några hela och ordentliga meningar till varandra, jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0