Historia med lille Olof

Alla heter Olof. Olof som är typ lärarstudent, eller heter det så? Ja, han i alla fall, han är söt. Super nervös hela tiden, försöker säga till folk när dom gör någonting som stör lektionen, men han är helt enkelt för snäll. Just nu är det fullt ös i klassrummet, speciellt när han sa till oss att vi fick 5 minuters bensträckare innan Torbjörn kommer, folk springer in och ut genom dörren, lyssnar på musik, dansar den där ankdansen, sjunger, dansar och pratar. Jag älskar min klass, egentligen vill jag inte byta, men det är så det får bli nu. Hahahahah, LEENDE GULDBRUNA ÖGON sitter halva klassen och sjunger. Säger ju att dom är goa, jag älskar min klass. Men snart är jag inte längre en "Emelie i es1a", utan då kommer folk säga "kommer du ihåg hon Emelie som gick i våran klass i början".. Men nu kommer Torbjörn. HAODETO!


Kommentarer
Postat av: + ett m

Aa kommer du ihåg hon där den konstiga rödluvan som gick i våran klass.. Es1a..

2010-10-18 @ 16:20:51
URL: http://walldenstjarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0