Jag heter Emelie och jag är en jävla idiot och ett klantarsle!

Nu mår jag sådär riktigt dåligt över allt och ser bara negativt på allting som finns och händer i hela världen, hatar allt som rör sig, till och med det som inte rör sig. Såhär känner jag bara när någonting har hänt och det som hände nu var att min externa hårddisk med allt jag äger och har kärt åkte i golvet, den fungerar inte, den bara piper så fort jag sätter in sladdjäveln. Det finns bara ett ord just då, och det är Ronjas ord, helvetesjävlafittkuksfanshelvetesskitbajsfan. Och det var väl ungefär så det lät i mitt rum för några minuter sen. Hur i helvete lyckas jag? Ja, jag är på sjukt dåligt humör, vad ska jag göra nu? Ska väl typ gå in i en djup depression, det är nog det ända jag kan komma på som skulle hjälpa mig nu. Nej det skulle fan inte hjälpa ett skit, men fan. Jag brukar inte svära såhär ofta, speciellt inte när jag skriver, men nu är det okej. Ja, arg. Jag är ju hopplös, jävla idiot. KLANTARSLE! Nu ska jag sova och deppa lite över mitt trasiga liv, eller ja, min externa hårddisk.. Fast över mitt inte trasiga, men trassliga liv också. Nice som fan. GODNATT!
ett-två-tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0