Hår

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå ner och klippa mig en lugg och lägga i lite till av min röda hårfärg som jag har hemma, eller om jag ska be mamma åka ner och köpa en MÖRKBRUN hårfärg. Eller om jag helt enkelt ska ringa och beställa tid hos frisören och försöka göra det blondt igen, sen kanske jag ska klippa av det lite också? Har ju testat på allt det där, men vet inte vad jag trivs i.. Allt förutom så som jag har det nu, det är långt, fläckigt och slitet.. Inte bra alls.

Nu ska jag bjuda på lite saker.. Det är inget vackert, men massa olika och endel väldigt gamla bilder.


Min naturliga hårfärg


Blonderad


Morot?


Vanlig brun


Nästan svart


Lugg!


Långt!!!


Kort

Tyvär så har jag inga så man ser hur mitt hår ser ut just nu, fast tur är väl det i och för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0