asdfghj

Kapitlet som skrevs för flera år sedan är fortfarande inte avslutat, det kommer det aldrig bli, aldrig någonsin. Det kommer alltid vara skrivet, men jag kommer och kan inte skriva färdigt det, det finns inget slut. Alla andra kapitel i boken efter det har ett slut, ett ganska bra slut oftast, för det är jag i vanliga fall rätt bra på, att avsluta mina kapitel i boken på ett bra sätt. Men sen har jag ett till kapitel, det senaste som jag håller på med just nu, det finns inget slut på det heller. Jag kanske inte är så bra på det där med att avsluta kapitel ändå. Men jag ska skriva färdigt boken, den ska bli klar, sen att det finns några kapitel som inte är klara, så får det vara.. Jag kanske får för mig att avsluta dom när jag kommit på något bra. Boken är inte klar, inte än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0