Datorkunskap

Jag har datakunskap, och det är så jävla kallt i klassrummet. Jag har gåshud och skakar, nu regnar det också. Fy va allt är värdelöst, hemska dag! Jag hatar kalla, sura och deppiga dagar, det borde vara sommar hela tiden. Snart är det vinter och vad finns det för bra med det? Det är klart att ingen vill missa julen, men jag skulle klara av att ha jul på sommaren tror jag, heldre jul på sommaren och sommar året runt än litelite sommar och resten vinter..
Vad är meningen med datorkunskap när vi bara får sitta och "kolla lite själva" i en halvtimma? Alla sitter på facebook, spotify och camar med varandra, det är det nya, i alla estetklasser i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0