TANDSTÄLLNINGSJÄVELN.

Nästa måndag åker min tandställning bort och det ska bli så otroligt skönt! Längtar så det bara smäller om det. En vecka kvar, fyfan va fint. Tänk att jag ska kunna le utan att skämmas, skratta utan att hålla för munnen, mmmmmmh..
Jag kan ju också säga att min klass är goast i världen, sen att ingen tycker att jag är speciellt go, vill att jag bara ska försvinna och jublade när jag var sjuk, det är en helt annan sak. Haha! Jag tycker nog allt att dom borde vänja sig, för jag går ingenstans, inte än på tre år. TRE ÅR.. Inte alls länge egentligen, högstadiet var tre år och det gick superfort. Jag saknar min förra klass som bara den, speciellt Gotting för han är min älskling, kommer alltid vara!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film, sova lite, kolla på en till film och kanske en till, sen ska jag sova för natten. Fyfyfy.


 

 


Kommentarer
Postat av: Augusta

DU ÄR GOAST I VÄRLDEN!<3 Och ingen jublade när du var sjuk:) hahaha Kb emm och jag tyckte iallafall det var grymt tomt utan dig;) Bäst för dig att du inte ska någonstans tjejen! DU ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG solklar!;*



Göööt att du ska få bort tandställningsjäveln!!!!!!

KRAAAAAM

(p.s. detta blev en lång kommentar men de meningarna i mitten inlägger var bara skit!)

2010-09-13 @ 22:27:54
URL: http://augustaeklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0