COFFEEHOUSE BY GEORGE



Emelie Thapper aka pangbruden sitter med mig på George. Hon sitter och diggar sin musik framför sin brunblåa och väldigt repiga MacBook som egentligen ska vara vit. Fast ska nog inte säga någonting illa om varken vad hon gör eller hur hennes Mac ser ut, för jag gör samma sak och min dator ser exakt likadan ut. Socialt liv.
Ikväll?.. Jag vet inte, vi sitter och velar fram och tillbaka, det ser inte jätte ljust ut. Men jag vet inte, det börjar klarna lite granna. Ett problem löst utav minst 50, det är väl alltid någonting.
För att göra min lama blogg tråkig så kan jag väl fylla ut det här inlägget med vad som hänt idag.. Skola vid 12 i alla fall, Emelie kommer in som ett jävla psyk och berättar att hon har hallicunerat hela natten. Men man ska inte snacka skit om dom som är efterblivna, det är synd om dom.. Efter många om och men efter skolan så bestämde vi oss tillslut för att käka en romana. Livets mat. Vi satte oss i alla fall med Ella och Sandra, som senare drog och nu sitter vi här som två idioter i ett träd. Och problemet som för några minuter sedan var löst är nu olöst. HEJDÅÅÅ.
Emelie och Ellas blogg, <- klickklick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0