EMELIE THAPPER

Det blir Emelie Thapper som bestämmer mina nästa rubriker, här är vad nu kommer få läsa om på min blogg; djurplågeri, min syn på prostitiuerade, svenska kungar, min favorit film, krig i mellanöstern, när jag fick din första mens, sex tips, narkotika, min favvo affär, piercingar, "vad jag tycker om gummi stövel trenden ", pedofileri, singellivet & förhållandelivet, stränga morsor, julklappstips, yxmördare, godis, tips på hur man blir lika smal som jag, vad tycker jag om mr.bean (flipp eller flopp?), frågestund på bloggen. Sen skrev Emelie, "eller SÅ KAN DU JU SKRIVA EN UPPSATS OM HUVUDVÄRK." Det ska ni också få se, kommer kanske ta bort endel utav de störda rubrikerna hon har skrivit. HADETBRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0