EN ROLIG RUBRIK

Ligger under täcket hemma hos min älskade mormor. Ska snart sova tänkte jag, men ska nog kolla över mina skolgrejer lite först. Jag får lite panikångest över att vi snart har sommarlov och jag tror inte ens att jag satt ett enda godkänt i något utav mina ämnen. Möjligtvis matte, men inget annat. Jag har så mycket efter mig så jag vet inte vart jag ska börja. Men försöker tjata med Emelie Thapper på att komma igång med den här skiten nu. Jag löser detta, inga problem. Ni ska få se.


Nicolina den fina Öhman har inte kommit på några fler rubriker än, därför får ni inte någonting roligt att se på någon eller några dagar. Ska göra hål i huvudet på henne med min röst, så kommer det nog snart. Det finns fyra rubriker kvar, men dom är svintråkiga. "Fina minnen", "Nått pinsamt", "En fin kväll" och "Puss". Roligt att skriva om det? Nej..

 

En sovandes, mycket fin grabb, go då. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0