PLUGG?

Min stora fråga är, varför försöker man ens plugga? Vems lilla hjärta flyger? Det går inte. Jag kan inte i alla fall, jag sitter bara och kolla facebook, skriver lite på min blogg, kolla facebook lite igen.. Finns ju ingen mening med det egentligen. Jag har en historia om min favorittjej. I vilket fall som helst så sitter Emelie Thapper här med mig på Claras. Det var tänkt att vi skulle plugga, men jag är inte säker på att hon pluggar hon heller. Jag är fokuserad men förlorar kontrollen. Jag sitter i alla fall och lyssnar på gammal skön musik som jag alltid lyssnade på back in the days. Det började med en känsla som växte till ett hopp, som sedan blev en tanke. Som senare blev ett ord som växte och lät högre och högre enda tills det bara var en kämpande gråt. Jag kommer tillbaka när du ringer mig, ingen mening med att säga farväl. Men nu ska jag snart ta bussen hem, kanske åka ut till mitt vita djur med fyra ben och släppa alla tankar lite granna. Det är underbart, men kallt börjar det bli. Kan du se att jag väntar på dig i hörnet av gatan? Visa lite mer, visa lite mindre, lägg till lite rök - välkommen till burlesque! HEJDÅ.
Rörigt inlägg? Ja, jag har faktiskt klämt in lite delar av olika låtar här och där. GUD VA ROLIG JAG ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0