EN BILD PÅ MIG + 10 FAKTA OM MIG.

Dag 1


1. Jag heter Emelie Eivor Bergström, skulle även varit Sundhall egentligen, men det har sina anledningar..
2. Jag har i mitt liv bott på 16 ställen eller vad det nu va han sa.
3. Jag är egentligen blond men färgar håret rött, urtrist.. Blir nog blond i sommar igen kanske.
4. Jag blir väldigt lätt sur och surar ihop för ingenting, men lugnar ner mig efter några minuter! Kanske många minuter ibland..
5. Jag är en väldigt oseriös människa, nya personer har därför ofta svårt att läsa och förstå mitt beteende och personlighet.
6. Jag ska aldrig börja träna eller sluta äta onyttig mat, men jag ska heller aldrig bli tjock.
7. Jag tycker inte om att göra som någon säger till mig att göra, gör då gärna tvärt om, som en barnunge ungefär.
8. Jag går Stylist på Plusgymnasiet
9. Jag har en person som är den viktigaste på denna jord för mig, Ronja Lille. Även fast det går upp och ner ibland! Från vagga till grav Nonnis.
10. Det är jag som är Muschemannen! Tro det eller ej.


Kommentarer
Postat av: Bea

Har du några sommarplaner än?:P

2011-02-24 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0