NÅGONTING JAG VILL HA MER ÄN NÅGOT ANNAT JUST NU.

Dag 5
Sommar är absolut någonting jag vill ha mer än något annat just nu, allt som har med sommaren att göra, speciellt grejen att man får vara så lättklädd, osminkad och nästan grisig. Finns ju inget bättre än ett par shorts och ett linne, en väska på axeln med en lite tjockare tröja i som man bara drar på sig när solen börjar försvinna, framåt kvällen.. Jag tror att sommaren 2011 kommer bli en utav de bästa, haha det har ju Emelie Thapper lovat mig i alla fall!

Jag vill bara tacka alla för igår för den faktiskt lyckade 18års festen, jag vet att Lisa Gröhn blev kanonglad. Sen vill jag speciellt ge Lisa Jönsson en bamsekram och mycket mer för att hon var nr1 igår. MEN NU GÖR VI OSS REDO FÖR KVÄLLENS 18års FEST..
Men nu först ska jag nog fortsätta plinga lite på pianot, hadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0