SÖNDAGSDEPP

Jag ligger och söndagsdeppar i min säng, helt ensam, uttråkad och inte det minsta sällskapsjuk, eller? Sanningen är att jag skulle kunna döda för lite sällskap just nu. Man kanske skulle ringa Ronja? Men jag orkar inte ta telefonen, hon är nog hos Nellie i alla fall.. Det är bara massa ledsam deppmusik som spelas i mitt rum just nu och jag känner att jag behöver komma ut för jag är inte deppig egentligen, jävla söndag. Jag hatar söndagar lika mycket som jag IDAG hatar vinter, snö, kyla, skrikmusik, alla människor och till och med glad musik. "Varför skriver hon ens när hon är på sånthär humör? Vem vill läsa det?" Vemfan bad dig? HEJDO.
Nu kan det va försent att säga som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0