ES1A


Det är okej att sakna sin gamla klass! Jag är ingen stylist, jag är en estetare. Så kommer det alltid vara. Så.. varför bytte jag? Bra fråga, jag har ställt mig själv samma fråga tusen gånger. Om man kollar tillbaka och försöker se vad varför jag valde att byta så var anledningen att det blev för mycket musik på både fritid och i skolan. VADÅ FÖRMYCKET?! Är jag dum i huvudet eller? Men ja, det är jag! VÄÄÄÄÄÄLDIGT. Men nu ska sjuka Emelie gå hem och trösta sig hemma hos Ronja Lille, min andra halva. EFTER HATTEN!!!!!!... HEJDOOOO.

Kommentarer
Postat av: Augusta

Såg detta och måste ju kommentera!

Ska bara skriva att vi saknar dig också, mycket! Es1(2)a kommer aldrig bli samma sak utan dig:)

Kram Augusta

2011-06-26 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0