EN STUND SEDAN

Anledningen till att det tog stopp där ett tag med Nicolinas rubriker är för att nästa rubrik är "Här är ett filmklipp när jag sjunger". Ärlig talat så har jag inte samlat mod nog till att lägga upp det, men vi får se.. Är jag på tillräckligt bra humör imorgon så kanske, kanske, kanske. Men man ska aldrig lova för mycket.

Idag gick jag föresten in i dörren på Adelante, det gjorde förjävla ont om man får tillåtelse till att svära. Men det ger jag mig själv, förlåt mamma. Mähö. Flickorna som satt på fiket försökte tvinga mig att gå till vårdcentralen för att kolla om det behövdes tejpas eller någonting, och efter många om och men så bestämde sig Amanda för att ringa dit vare sig jag ville eller inte, och dom ville såklart att jag skulle komma dit. Det värsta som finns, sjukhusaktiga ställen där det finns sprutor och skit. Väl där så ville dom sy mig i ansiktet, vilket skulle varit det sista dom skulle få göra!! Så när jag blivit tillräckligt förbannad, -egentligen livrädd- så tejpade dom bara ihop det. Go dag! Så nu sitter jag här med tejp i ögonbrynet och en liten go hjärnskakning. Får inte jobba, så imorgon ska jag väl gå till skolan för första gången på cirkus två veckor, för sitta hemma är det sista jag tänker göra. Men först ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0