JAG ÖNSKAR ATT..*


Det tog mig en bra stund innan jag kom på vad jag skulle skriva här.. Man önskar så mycket! Men jag önskar att jag kommer vara gravid innan jag dör, behöver inte föda barnet eller ha barnet. Eller det vill jag helst, men om jag fick välja en sak så är det viktigaste att jag får vara gravid. Ha en stor mage, ha jättesöta kläder på mig och vara en hemsk människa, för det får man vara när man är gravid! Fick jag välja själv, så skulle jag vilja vara gravid nu, men det vet jag att det är inte okej. I och för sig så hade jag nog klarat av en bebis, men jag vill nog leva livet lite innan jag skaffar mig någonting så stort. Det blir ju hela ens liv, man blir ju bunden hela livet och man kan ju inte säga upp sig om man säger så, någon ångerrätt har man ju inte heller för den delen. Skadad av jobbet? Ja, men orden är ganska bra och går att använda till det mesta. Men nu ska jag inte skriva mer utan krypa ner under mitt varma täcke, och i natt får jag faktiskt till och med fint sällskap. Livet är som bäst när det är på topp!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0