NÄSSJÖ*

jag är din om du vill du är vinter i april spela svår men skyll dig själv när du fattar vad du missar jag ba och han ba vi ba och dom ba fattar ingenting jag sa vad dom 

sa ni sa vad han sa säger mig ingenting jag är värd nåt’ bättre än det här jag tänker inte tjata på dig mer jag är din om du vill du är vinter i april spela svår men 

skyll dig själv när du fattar vad du missar och gör det ja vi gör det vi ses där är du nära kommer du så kommer jag så ge mig annars tar jag och säg det jag vill höra 

för allting i mig säger nej du skulle brinna upp om du var jag fan du kan väl säga eller dra jag är din om du vill du är vinter i april spela svår men skyll dig själv när 

du fattar vad du missar

 


 

Nässjö är väl någonting som låter bra i mina öron. Jag vet att det är en liten håla, men vad fan är inte Tenhult? Jag tycker om att vara i Nässjö, det gör mig glad, det finns någonting där.. Frågan är bara vad det egentligen är? Det är lite synd att våran 'fyra' splittrades.. Jag, Nicolina Öhman, Linus Johansson och Rickard Cefalk. Vi var utan tvekan dom bästa och folk hade aldrig sett någonting bättre! Nej.. men vi hade i alla fall roligt sålänge det varade. Men jag vet inte, allt går i perioder nu för tiden, vi kanske kommer hitta tillbaka till varandra i våra nästa liv? Vi får väl se vart vägarna bär. En värd sak att nämna när det gäller Nässjö, pizza i Nässjö är ett måste! Det var det. Men när jag ändå har fått i uppgift att skriva om Nässjö så kanske jag inte bara behöver skriva om våran fyra, utan jag kanske kan skriva om annat jag gjort där. Jag och Gabriella Thörn åkte till exempel till Timmy Nilsson någon gång, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde.. Men av någon anledning fick vi för oss att vi skulle åka dit. Någon annan gång drog jag med mig Ronja Lille till Nässjö klockan tolv på natten, då åkte vi till Gustav Almqvist, tror jag. Det var i alla fall igenom Jonathan Ekhamn som jag lurade dit mig själv. Ronja har även blivit utsatt för mer äventyr till Nässjö, när jag tvingade med henne till Emmelie Jacobsson och hennes kille, långt ut i skogen, den kvällen har ju sin historia. Fast vilken kväll ute i Nässjö har inte det? Jag vet också att när jag gick i 6an-7an någon gång så camade jag varje dag med Joar Sjöström och ett tag innan det så snackade jag även duktigt med Adam Borg på msn, tror även det fanns en 'smsperiod'. Haha! Allt som hänt ute i Nässjö, förutom hos Emmelie och med Nicolina, hänger ihop. Det är det sjuka i det hela! Det är så att när jag gick i 5an eller någonting i stil med det så satt jag och Gabriella och addade folk som bodde i Nässjö. Frågan nu är egentligen, varför? Men ja, det gjorde vi i alla fall, vi addade bara folk som inte kände varandra, trodde vi.. Den dagen när dom så fint kallade "Nässjögrabbarna" kom på att dom alla hade mig på msn, då blev det väl mer än ett frågetecken. Men några år tog det allt. Se hur det kan gå när man har för lite att göra.. Nässjö är i alla fall utan tvekan livets ställe!

Nu ska jag sova och sen ska jag upp och jobba imorgon, göra trehundra sälj, yes! Nej, men godnatt gott folk, alla nässjöbönder och Nicolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0