NICOLINA – DEN BÄSTA*

Nicolina har skrivit massa rubriker till mig, så jag ska skriva om en rubrik som hon kommer på varje dag. Idag var rubriken som ni ser "nicolina - den bästa".

_

Nicolina Öhman är en tjej som jag känt sedan ett par år tillbaka nu. Hon är en underbar och rolig människa, och det säger jag inte bara för att man säger så om alla man skriver om utan hon är verkligen toppenrolig och man har faktiskt oftast roligt med henne. Dessutom är hon en utav de få som verkligen på riktigt bryr sig om andra, inte bara låtsas bry sig om någon för att deras mamma har sagt att man ska göra så. Nej, Nicolina är verkligen en kanontjej, GO BRUD, ett redit' kap helt enkelt! Hehe.
- Västervik - Nattfoton i lekparken - Pannan rakt i bron (bild) - Nässjö, Linus & Cefalk - Dh - Alla nyår, speciellt första - Finns för mycket, så nu orkar jag inte skriva mer..
JAG ÄLSKAR DIG NICOLINA ÖHMAN, ALLTID


Men nu ska jag kolla färdigt på Big Brother och sen ska jag sova en sväng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0