ROSENLUNDSSKOLAN, 9E*

Jag saknar Rosenlundsskolan så det smäller om det. Speciellt Kent, men även för att det var så soft att gå högstadiet. Åtminstone för mig och Nicolina som bara gled runt i musiksalen hela tiden, jag tror att vi måste ha varit borta sammanlagt över 50% av våra lektioner, för att vi fixade så vi fick vara i musiken med Kent. 9e, jag saknar dom hela bunten. Endel vet jag inte ens om dom lever, vad hände efter vi slutade 9an? Den stora frågan är väl kanske egentligen varför man inte i alla fall har "facebook-kontakt" med sina gamla klasskamrater.. Ärligtalat, detta var skit tråkigt att skriva om. Jag saknar Rosenlundsskolan, kent och min älskade klass 9e, världens mest egenom tidernas tajtaste klass.

Nu ska jag i alla fall sova en sväng, mr'Marouki sover aldrig, vilket betyder att jag också sovit dåligt som en jude inatt. Men som sagt, sova. Godnatt säger jag klockan halv sex, hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0