SOMMAREN 2011*

Nu ska jag försöka skriva lite om Nicolinas idéer. Alla rubriker som har en * efter sig är Nicolina som kommit på åt mig.

Ja, nej men vad ska man säga? Sommaren 2011 kommer bli den finaste sommaren som någonsin har existerat. Jag vet att det kommer bli fint i alla fall, det blir sommaren alltid. Det finns faktiskt ingenting jag vill ha mer nu än sommar, älskar den härliga känslan av att bara få skita i allt och bara vara skön. Att få klä sig lätt och snyggt är väl ingen som klagar på heller för den delen.. Dessutom så har ju Emelie Thapper lovat mig den bästa sommaren i mitt liv, vi får väl se hur hon lyckas den lille mesen!
Färdiga planer för sommaren 2001
  • Alanya med Ronja Lille, Gabriella Thörn, Lisa Jönsson, Lisa Gröhn och Isabella Rautiainen
  • Peace and love
Faktiskt så har jag inga fler planer som är färdiga, men det finns sjuuuuuuuukt mycket mer jag vill göra, och jag är säker på att jag och Ronja Lille kommer leva livet, fint ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0