TRÖTT IGÅR?

Hahah, kolla mitt förra inlägg och säg till mig om jag inte var trött..
"Förlåt för att jag inte skriver Nicolina, jag ska ta tag i det. Men nu ska jag gå och lägga mig för jag har nog aldrig varit såhär trött klockan sex i hela mitt liv. Så nu ska jag gå och lägga mig och sen sova i cirkus 24-25 timmar någonting. Låter väl bra? Och om man gör allt man kan, så kan man inte göra mer. Godnatt!"
Upprepar mina meningar, tror att jag ska sova i över 24 timmar, skriver som jag pratar på jobbet "det låter väl bra?", och sen helt plöstligt slänger jag in en mening som inte har alls med någonting att göra. Haha..
Nu är klockan fem i 7. Jag har varit vaken sen klockan halv 6, kanonpigg är jag idag. Hade tänkt gå upp nu klockan 7, men kunde verkligen inte sova längre. Så jag har lagat omelett och varit världens lugnaste och finaste. Jag brukar inte äta frukost annars då jag i stort sätt alltid känner att frukosten är påväg upp när jag äter den, men om man äter så lugnt som jag gjorde idag så är det ingen fara, började äta vid 6 och har precis ätit färdigt nu. Fint ska det vara! Men nu ska jag skölja ur min hårinpackning och torka håret. HAJDO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0