LISEBERG

Godkväll. Jag tror inte att jag har några vänner! Inte nu över långhelgen i alla fall. Alla åker iväg och lämnar mig ensam. Dom som är hemma går ut på krogen. Jag hatar alla som är 18 och är ute på krogen varenda jävla fredag-lördag. JAG VILL ÅKA TILL LISEBERG. Men jag har som sagt inga kompisar. Och dom som inte går ut på krogen och är hemma (som jag tror är hemma i alla fall) dom va där häromdagen typ.. Jävla skit faktiskt. Så nu försöker jag få med min bror. Men han vill inte han heller. Så nu ska jag plugga istället för att sitta här och skriva för att jag är sur för ingen vill åka med mig till Liseberg. Hejdå.
JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG INTE DEN SENASTE TIDEN HAFT NÅGOT LIV OCH PLUGGAT SOM EN IDIOT, SÅ JAG HAR GODKÄNT I ALLA ÄMNEN UTAN IDROTT OCH SAMHÄLLSKUNSKAP. WEOWEOOOOOO, HÄHÄHÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0