SKA VI KLAGA LITE ÖVER LIVET WEOWEO?

Hallon. Emelie här. Va roligt det är att ha en blogg! Va? Vadå blogg? Skittråkigt att ha en blogg, åtminstone när man aldrig uppdaterar den. Fast jag tycker ju att det är roligt att skriva här ibland. Annars hade jag ju aldrig skrivit någonting. Och det gör jag ju, ibland. I vilket fall som helst så ligger jag på Ronjas golv med en aning för mycket ångest över att vi har matte nationella imorgon. Min mattebok ligger hemma, kul.. Men jag faktiskt ingen lust att plugga ändå, så skit samma. Istället ändrade sig anledningen till min ångest till att jag har cirkus en miljon inlämningar och tre miljoner prov att göra på mindre än en vecka för att sätta ett enda godkänt i de kurser jag läser just nu. 95or, here i come weoweo.. Helvete va surt faktiskt! Skit samma, jag går och lägger mig. Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0