TRE FLICKOR VAKNAR OCH ÄR FYRA

Igår natt fick jag för mig att jag skulle åka hem till Emelie, när jag kommer hit så ligger Emelie, Ella och Sandra sovandes som tre små kattungar. Ingen utav dom har en aning om att jag är där eller att jag ens hade en tanke på att komma dit. Jag vaknade halv sju utav att Ella står och kollar på mig som att jag är en vilt främmande människa, när jag kollar på henne så säger hon "Va förvånad jag blev när du va här.." Så va det i alla fall och nu sitter vi här som fyra mongon, Emelie visste tydligen inte ens att Ella och Sandra va här, hon hade gått och lagt sig själv igårkväll. Men nu ska vi tydligen göra någonting utav våra liv. Ikväll bär det av till Anna, mer har jag inte att säga! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0